mandag den 9. januar 2012

The Notebook

The Notebook af Nick Cassavetes (2004)

Mit hjerte slår et ekstra slag, når Ryan Gosling flirter med Rachel McAdams i The Notebook. Jeg så filmen første gang, da den lige var udkommet, og der sagde den mig ikke rigtig noget. Faktisk har jeg forsøgt at give den væk op til flere gange, men ingen har taget imod den. Heldigvis!! For efter jeg har genset den, er den blevet en af mine absolutte yndlingsfilm. Hvad er det mon der gør, at man pludselig ser på noget, man ikke så før?

4 kommentarer:

  1. Måske er du blevet det der voksen i mellemtiden? Det er en helt igennem fantastisk film ♥

    SvarSlet
  2. Ja det er der flere tegn der tyder på :) Hvordan har jeg dog kunnet overse Ryan Gosling?

    SvarSlet
  3. Martin Lysgaard Jørgensen31. januar 2012 kl. 00.25

    Hvis du stadig vil gi' den væk, modtager jeg gerne! Det er den helt klart fedeste tøsefilm jeg nogensinde har set!:)

    SvarSlet
  4. Smiler :) Jeg holder godt fast på den nu!

    SvarSlet