lørdag den 5. november 2011

Familieweekend på landet


Den bedste velkomst er, når ens lille niece hoppende og dansende af glæde råber: ”Jeg har glædet mig til du sku’ komme,” løber hen til én og giver én et kæmpe kram!

Min niece elsker, når hele familien er samlet og det gør jeg også. Vi har holdt Mortens aften hos min far og hans kone og vi var der alle sammen: Mine to søstre, min bror, min niece og mig.

Hun er begyndt at kalde mig ”lille skat”, fordi jeg kalder hende det: "Godnat lille skat!"

1 kommentar:

  1. hvor er det særligt fint at være hendes 'lille skat.' det er en udsøgt titel, ditte - som jeg godt kan forstå, du er stolt af. i morgen kommer min lille niece første gang på besøg hos os, så hjemmet er børnesikret, og jeg tripper af spænding & glæde. jeg håber også, jeg bliver hendes 'lille skat.' god weekend. kram

    SvarSlet